سكس عربي

سكس عربي افلام سكس عربى صور سكس عربي قصص محارم

افلام سكس مشاهدة مباشرة | منتدى سكس عربى
تشات عطعوط الصوتي مع كاميرا
قحاب سكس


العودة   منتديات عطعوط: xnxx سكس عربى افلام سكس قصص سكس صور سكس جنس عرب محارم 89 sex > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي قصص سكس عربية العديد من القصص الجنسية الشيقه المرعبه قصص سكس قصص


إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 08-26-2008, 09:37 AM
الرواقى الرواقى غير متواجد حالياً
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jul 2008
المشاركات: 594
افتراضي قصة حياتي مع بنت خالتي

إنا شاب عندي23 سنة ارو لكم قصة حياتي مع بنت خالتي س وبنت الجران م لما كنت في المرحلة الابتدائية فبدا عندي مرحلة المراهقة فبدأت عند سماعي لكلام سكس فباء يظهر عندي راغبات جنسية فبداء عضوي يقف ويتصلب وتولد عندي عادة إن ادعك فيه وبعدها بدأت قصتي مع بنت الجران م المهم كنت دائما العب واجلس مع البنات وكانت هناك بنوته جميله اسمها م وكانت مليناه الجسم وكانت مشروع أنثوي جميل وانأ في هدا الوقت كنت لا افهم شئ سوي إني أحب العب معها وأحب الصق زيي بجسمها. المهم كنا نلعب لعبه عسكر وحراميه وكنت إنا وهي دائما مع بعض وكنت أخدها بمكان مخفي من العسكر اللي بيبحثون عني وكنت الصق زيي من خلفها حتي اشعر فقط بحرارة قويه برأس زيي وكان الشعور ده رهيب ونظرا لسني ما كنتش أجيب. ولا شئ بس كنت أحب فقط المس البنات والمس طياظهم من فوق ملابسهم وكأني العب معهم.
وعندما كبرنا شويه ازدادت شهوتي للجنس كنا دائما نلعب مع بعض وابتدأنا نلعب لعبه عروسه وعريس ولعبه الدكتور.
كنت دائما أقوم بدور العريس و م تحب دور العروسة المهم كانت م تنام علي وجهها وانأ فوقها كأني العريس وهي لابسه ملابسها حتي أحس بالنار اللي تخرج من زيي.
استمرتا باللعب وبيوم وانأ نايم فوق م وبعده جاءت بنت خالتي س ومرة جاءت ورآنا واستعجبت باللي بفعله ني م وقالت إيه ده انتم تلعبوا إيه قلت لها عريس وعروسه ضحكت وجريت.
إنا خفت من س لحسن تروح تقول لوالدي.
وفي يوم جاءت س وقالت أنها عاوزه تلعب معانا انتم تلعبوا إيه قلتلها لعبه الدكتور قالت إنا العب إنا العب. قلتلها ماشي وانتيالمريضه وواحدة تأنيه الممرضة والباقي المرضي التانيين.
المهم إنا عملت قطعه قماش كأنه بالطو الدكتور ودخلت الممرضة وقالت فيه مريضه بالخارج تعبانه فقلتلها دخليها دخلت كريمه وقالت إنا تعبانه . المهم نامت علي صدرها المليان اللي ماكنش لسه بزاره ظهرت فقط الحلمات الصغيرة بس كان جسمها مليان. كنت اضع ازني علي صدرها اسمع قلبها زي الدكتور وكنت امسك ايدها وكنت المس جميع اجزاء جسمها . وكانت طيظها ناعمة ومليان ومناسبة لحجم زيي .أليف إحساس المهم قلت لها إنا لازم أديكي حقنه . قالت آه بس أزاي يادكتور المهم قلتلها أحط الحقنة بطيك قالت بالا قلتلها بس ماتقوليش لحد فقالت طيب وقالت فين الحقنة بس مش عاوزاها تشكني . المهم قلتلها نامي علي وشك واقلعي اللباس أو الكيلوت نامت س وكانت طيظها إمامي و ذبي وقف وقلت لها ح أحط الحقنة بطيظك المهم دخلت الحقنة بين فلقتي طيظها وكان ذبي سخن وشادد و س قالت الحقنة سخنه ئوي ممكن اشوفها.
المهم لفت س وشافت زبي وقالت إيه ده شكله غريب ئوي. المهم خرجت وجريت.
في يوم تاني جاءت س عندنا وقالتلي يالا نلعب وقلتلها نلعب إيه فقالت اختار انتي قلتلها نلعب الدكتور فقالت بسماتعملش اللي عملته المرة الماضية ده قله أدب قلتها اسمعي ده اللي بيعمله الدكتور قالتلي إنا بروح الدكتور ومابيعمليش كده كانت برائه أطفال قلتلها ده دكتور أطفال بس إنا دكتور كبار.ودكتور الكبار غير.
المهم بعد الحاحي وافقت وقالت خايفه لحد يجي قلتلها تعالي نستخبي هناك اخدتها مكان ما حدش بيروح فيه كتير.وكان خلف الغرفة المج وره ويستخدم مخزن للأشياء القديمة وفيه كنبه كلها تراب بس بالنسبة للأطفال لا يعرفون التراب وإلا الوساخة المهم يلعبون .
المهم قلت لي س اقلعي اللباس أو الكيلوت وكان لونه ابيض . المهم نامت علي وجهها وانأ زبي وقف وقلتلها ح ادخل الحقنة وكان زبي منتصب وواقف وشادد وسخن المهم مسكت زبي وحطينه بخرم طيظها وكان سخن وهي قالت إيه ده بيوجع طلعوا أرجوك.
انا زنقته جوه وحسيت بالشعور السخن لحد ما زبي ورأسه جابوا نار. لبست س الكيلوت وجريت مشت.
اليوم التالي جت س وقالت تعالي نلعب المهم قلتلها يالا روحنا المكان بتعنا وكانت كريمه تقولي بس مانعملش زي أمبارح علشان وجعني كتير قلتلها نعمل بس بشويش المهم قالت خلاص المهم حطيط زبي بخرمها وهي تقول كده حلو احلي من أمبارح وانأ زنقت حامت وولعت النار بزبي.
دارت الأيام وكنا نتقابل انا و س دارت الأيام وكنا نتقابل انا و س وجاءت بنت الجران م تلعب معنا وكانت بزا زها ابتدأت تكبر بحجم الليمون وكنت انا حابب المس بزا زها بس كنت خايف المهم قالت س يالا نلعب مع بعض الدكتور المهم س عملت نفسها بنت م ابن عمها و م جت وقالت البنت تعبانه وعاو زه تاخد حقنه انا خفت من م ماعملتش لقيت س بتقلع وبتقول دخل الحقنه يادكتور انا مارضتش س قالت م بتعرف كل شئ
المهم حطيت زبي أمام م بطيظ س وبعدها قلت خلاص نبدل المهم م بقت المريضة و س بقت الأم وكنت سعيد ببزاز م المهم قلتلها اكشف علي صدرك حسيت إن م بتحب إي حد يلمس صدرها وكنت امسكه بقوه وكانت تقولي شويه شويه مش بال ائوي المهم جاء وقت الحقنه المهم م قالت لي س روحي اقفي بره وخلعت الكيلوت وكان بمبي صغير ونامت علي وجهها وكانت سمراء وجسمها ابتدأ بالكبر المهم فتحت فلقتي طيظها وحطيت الرأس عند الخرم ودخلته شوي شوي وكان خرم طيظها كبير دخل المرة دي بسهوله لأول مره جوه طيظ وحسيت إن طيظها من جوه ناعمة وسخنه جدا ولزجه وإحساس رهيب مش زي س كانت البنت بتستلز وتقولي دخلوا اكتر المهم حسيت بالحرارة اللي تضرب زبي وتعب وخرجت زبي .
وبعدها كنا في الإجازة الكبيرة وجاءت س تبات عندنا .
كانت أفكاري الجنسية لا تتعدي الطيظ وزنقه زبي بها أو لو البنت واثق فيها كنت أحطه بخرم طيظها وطيظ م أحلاهم لان زبي كان بيدخل كله.
المهم كانت بتجلس جانبي تشاهد التلفزيون ولو كان بالفلم مشهد حضن
وقالت لي أنها ذاهبة للنوم. وراحت تنام وانأ أشاهد التلفزيون وعندما قررت أنام بالصالة علي الكنبه اكتشفت إني ماخدتش بجامتي من الغرفة. وكانت الدنيا حر جدا فتحت الباب وكانت س نايمه علي جنبها وطيظها بزه وطلعه للخارج جلست أحملق بيها وزبي شد جلست بجانب س وهي نايمه . المهم حطيت أيدي علي طيظها وهي نايمه المهم سخنت اكتر كنت الصق زبي بيها المهم هي لم تتحرك وكنت امسك ظيها وكنت كل شويه أتشجع المهم نمت علي جنبي ولصقت فيها وضغضت بزبي علي طيظها وحست بسخونه جسمها كلوا المهم شهوتي زاد اكتر . س لم تتحرك وتركتني افعل اي شئ لفيت س علي وجهها . وخرجت زبي وحطبته علي طيظها من الخلف وكانت الشهوة بتزيد س فقط مفتحه عينيها ولا تقول شئ . المهم حسيت إن س مابتقولش شئ. نزلت الكيلوت بتاعها لحد فخدها وحاولت أحط زبي بين فخدها . وبحثت عن الخرم و س فقط تركاني افعل اللي أريده. المهم حطيط زبي عند خرم طيظها وجيت ادخله معرفتش زنقت زبي بطيظها وحسيت إن ماء ابيض نزل من زبي. وتركتها ورحت أنام. تعمدت انسي البيجامه وبالليل ذهبت س للنوم ودخلت بعد ساعة لقيتها بسابع نومه . وعندما دخلت حسيت إن جسمها لف ونامت علي بطنها زبي شد وروحت نايم فوقها وهي فتحت عينيها نزلت الكيلوت بتاعها المرة دي هي دفعت طيظها شويه للخلف المهم انا شفت خرم طيظها أتجننت المهم حطيت رأس زبي بخرمها ودفعته ومن سخونيه طيظها اندفع الماء الأبيض الخفيف وحسيت إن زبي وبيضاني ولعوا نار ورجعت أنام بالصالة. ودارت الأيام والليالي وانأ كبرت وكنت في إعدادي و س في رابعة ابتدائي وفي مرة كنت أشاهد التلفزيون ليلا و إثناء الفرجة شاهدت في فيلم أجنبي مشهد جنسي وكان مرآة عارية جالسة علي ركابيها و رجل من خلفها عاري أيضا يضع زبة من وراء فأثرني هدا المشهد فقررت إن أطبق هدا علي س بنت خالتي فرحت دخلت عليها وحكيتلها هزا المشهد و قلتلها لازم نعمل دة فوفقت وانأ كنت صغير مكنتش اعرف سواء وضع الزب في الطيز فقد .
دخلنا الغرفة وكان في الليل وبدأت س في التعري وكان أول مره أشوف واحة عارية تماما وبعد كده رحت قلعت ملابسي وهي اتفاجت لأنها هي أيضا كانت لا تري إلا زبي فقد وانأ لا أري سوي طيزها وبعد لحظات من الدهشة بينا قلتلها انتي جسمك حلو قوي فتكسفت وقلتلها يلا وراحت علي السرير ونامت اخد وقت اتأمل جسمها الابيض كان صدرها جامد وصغير في حجم البرتقاله ورحت امسك صدرها المغري واول ما مسكته راحت تتنفط وقلتلها مالك قالتي لا دي اول مره احد يمسكها من صدرها ورحت اقبل صدرحها المغري وامص حلماتها الصغيراتين وده عجبها جدا و فضلنا علي دة فترة وانا نازل دعك ومص في صدر بنت خالتي س وبعدها قلتلها يلا اتقلبي واركعي علي ركبك وقالتلي بس بشويش وفي الفترة دي كنت في شدة هياجي والسخونة التي في زبي زادت ورحت ادعك زبي اولا في فلقتين طيزها اولا و راحت تقولي اية السخونة دي ضحكت وقلتلها دي الحقنة وبدأت في وضع زبي بين طيزها في خرم طيزها بشويش ورحت ادخل رأسة وحدة وحدة لحد ما دخل كله ورحت اعمل زي ما شوفت في الفيلم علي حد علمي رحت ادخلة واخرجة برفق اخد حوالي 10 دقائق وانا بعمل كدة لحد ما حسيت بنفس الشئ الي حصلي مع م بنت الجران وراحت تقولي ايه الماية السخنة الي دخلت دي قلتلها مش عارف وبعده اخرجت زبي من طيزها وهو لسا واقف وانا لسا هايج فقلتلها انا عايز اتفرج علي جسمك وبعده انتي تتفرجي علي جسمي ونعمل كدة تاني اني احط زبي في طيزها فوفقت نامت س علي ظهرها وانا جاست بجوارها اتفرج وامسك صدرها لاني كنت بحب الصدوور وقلتلها سيبيلي نفسك فضلت اتامل جسمه حتي وصلت الي كسها وكان ابيض جميل صغير مغري اخذت العب بية وفية وكان شبة الطيز ذو فلقتين وذو فتحتين صغيرتين جدا واحدة علوية علي الاخري فسالتها انتي بتتصيري من أي فتحة ردت اللي فوق اخذت اللعب فية فترة لان كان اول مره اري كس واحدة وامسكة واعمل فية اللي عايزه وقلتلها ممكن اضع زبي علية من الخارج فوفقت و لكن لما كنت في الاول بداء يخرج من كسها ميه لزجة قلتلقها اية ده قلتلي مش عارفة يمكن لن دي اول مره يعمل معها كدة ورحت بعد ذلك قعت علي بطنه ووضعت زبي بين صدرها وقلتلها امسكي صدرك و ضمية كويس ورحت حاطت زبي بين صدرها وراحت تضم صدريها بشدة علي زبي ورحت اعمل صرها زي طيزها ورحت ادخلة واخرجة ورحت استمتع بذلك وهي ايضا ولكن بسرعة خرج مني نفس الشئ الابيض الشفاف اللزج علي صدرها قالتلي ايه دة قلتلها مش عارف لكن لما بيخرج دة بكون في منتهي السعادة راحت س تحط ايدها علي هذا المني وشمته لحسته وعجبها طعمة وكانت لة رائحة غريبة ونفاذة واخذت تدعكة مثل المرهم علي صدره وتمص صوابعها و بعدها قالتلي يلا نام انتي نمت واخذت تتفرج علي جسمي وكان عاجبها شعر صدري قوي واخذت تلعب فية شوية وبعدها نزلت علي زبي الي كان يدخل في طيزها والي كان يخرج الماء اللزج الشفاف ذو الرائحة النفاذة وكان زبي منتصب بشدة رغم الي عملتة اني اخجت هذا الماء مرتين وراحت ماسكة وتدعك فية بيديها وانا اتلزز ويزيد هياجي حتي حسيت ان الماء بداء هيخرج قلتلها فراحت حطت زبي في فمها لكي تشرب مائي كله الشهي وبعدها قلتله روحي استحمي يا جميلتي علشان ريحت الماء بتاعي واثار الاحمرار الي كن بين صدرها لكي محدش يعرف حاجة
رد مع اقتباس
Sponsored Links
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



Coin Dozer Cheats

الساعة الآن 08:45 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
سكس عربي افلام سكس عربي ءىءء صور سكس عربي قصص محارم sex 3شف3خف 3شف3خفزؤخة
xnxx nxnn xxnx xnnx Arabic Porno Hard Sex

قم بالتبليغ عن أي مشاركة تحتوي على صور سكس اطفال او على اي إساءة على هذا الإيميل {milta1980 at gmail.com}

We are not monitoring everything , if you see any bad or illegal posts , please report it A.S.A.P to this email:  {milta1980 at gmail.com}

سكس عربى منتديات زعرور منتديات سحلوب منتديات كسكوس منتديات كسكوس الانجليزية
سكس | افلام | sex xxnx | شراميط | سكس عربى | سكس محارم | افلام محارم | افلام ورعان | قصص سكس | صور | طيز | صور سكس | سكس عربي | افلام سكس | اغاني | قحاب | سكس خليجي | منايك | سحاق سحاقيات | XNNX XNX