سكس عربي

سكس عربي افلام سكس عربى صور سكس عربي قصص محارم

افلام سكس مشاهدة مباشرة | منتدى سكس عربى
تشات عطعوط الصوتي مع كاميرا
قحاب سكس


العودة   منتديات عطعوط: xnxx سكس عربى افلام سكس قصص سكس صور سكس جنس عرب محارم 89 sex > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي قصص سكس عربية العديد من القصص الجنسية الشيقه المرعبه قصص سكس قصص


إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 05-14-2012, 02:15 PM
xxxx_xxx_xx_x xxxx_xxx_xx_x غير متواجد حالياً
Junior Member
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 6
افتراضي أمى والجنس

بدأ حكايتى مع أمى منذ صغرى وأنا فى الخامسة من عمرى كان والدى متوفى منذ ولادتى وعندما بلغت سن الخامسة تزوجت أمى
أتى رجل الى بيت جدى وجلس معه ورأيت جدى يقبلة ثم تنصرف أمى معة وبعد حوالى شهر جاء وأخذنى وذهبت معه الى بيته وهناك وجدت أمى ترتدى ثيابا لم أرها ترتديها من قبل
ثياب شفافة وقصيرة جدا ويكاد كل جسدها يظهر من تحت الملابس كنت صغيرا فجريت وأحتضنتها وقبلتنى وجلسنا ثم بعد ذلك ذهبنا لننام
كانت حجرتى وحجرتها ملتصقتين ببعض وبينهما باب فكانت دائما تترك الباب مفتوح لأنها تعلم أنى أخاف فى الليل
وفى أول يوم لى فى بيت زوجها الجديد دخلت حجرتى لأنام ودخلت هى مع زوجها لتام
وجدت الضوء العالى قد أغلق فقلت أنها نامت ثم بعد دقائق رأيت ضوأ خافتا من الحجرة وسمعت أصوات ضحك وأهات لم أعلم ماهى لكننى نمت فى سريرى أستمع وأنا مغمض العينين
ثم بدأت أسمع هزات السرير وصرير الألواح وصوت أمى وهى تتكلم بكلام لم أفهمة ( أة بالراحة ماتعضش بزى بيوجعنى كدا... لأ كفاية ... حوش ايدك بتعمل اية كسى مولع ماتلعبش بأيدك تعالى بقى دخل زبك ... كسى مولع .. ثم سمعت زوجها وهو يطلب منها ان تفتح رجليها وترفعهما ثم قال لها هدخلة حشر... وفجأة سمعت أمى تصرخ من الأم وهى تقولة بالراحة زبك كبير لايمكن يدخل من أول دقه وتوالت الأهات وفضلت صاحى لحد ما خلصو نيك
وفضلت تقريبا أسمعهم كل يوم وهم بينيكو بعض بعد الغدا وباليل كل يوم تقريبا لحد مابقى عندى11 سنةوبدأت أنزل اللبن من زبى وأحس بمتعتة فقررت أنى أشوف أيه اللى بيحصل فدخلت أنام فى يوم كان شتا جامد نمت بدرى وعملت نفسى أنى نايم ولمحتهم بينيمو أختى الصغيرة 5 سنوات تقريا عمرها وقفلو باب القوضة وراحوا على سريرهم وطفو النور
وبدأت أسمع ضحك وكلامهم الجميل ( يالة يا حبيبي مصيلى زبى ) ترد علية لأ أنت أدعكنى الأول .. يعنى أدعك بزازك يا حبيبتى ... اللى يريحك بزازى كسى أى حاجة ... ضحك وقالها عندى الأحسن ... وفجأة سمعت صرختها ... لألأ ماتعضش بزازى كدا بالراحة شوية... أة كسى نار حرام عليك تعالى نيكنى... قالها عاوزاة أزاى النهاردة... قالتلة اللى يريحك... قالها ايه رأيك أفنسك على طرف السرير وأنيكك... قالتلة حاضر حبيبي
وهنا أتشجعت ونزلت من سريرى بالراحة ورحت عند الباب وبصيت من خرم الباب وشفت أمى لأول مرة عريانة...
جسمها مليان شوية وبزاز كبيرة جميلة ومدورة وطيز جميلة جدا وبيضاء جدا جدا جدا... وفجأة لقيتها فنست على السرير وجة جوزها وزبة واقف.... شفت زبه خفت جدا....ياة كل دازب....أكتر من 25 سم وتخين جدا فى حجم كوباية المية تقريبا... شفت زبة اتخضيت وقلت فى نفسى دا زبه دا هيدخل فين؟
لقيتة بيحرك زبة بين فلقتين طيزها وبدأ يدخلة وهى بتكتم صرخة وشوية شويه بدأ يدخل زبة كلة فى كسها وفضل واقف بيرزع فى كسها أكتر من نص ساعة لحد مانزل لبنة فى كسها ونام على ظهرها
فضلو كدا حوالى خمس دقايق وبعد كدا مد أيدة على بزازها ودعكهم وقالها ايه رأيك تناكى تانى؟ قالتلوا دى حاجة تاخد فيها رأيى .... أنا ملكك تنيك زى ما انت عاوز
قام زقها على مخدة السرير ونيمها على ضهرها ورفع رجليها ... وبدون مقدمات رزع زبة مرة واحدة فى كسها لدرجة أنها صوتت وأضطر يحط أيدة على بقها علشان الصوت وفضل ينيك ويدعك البزاز لحد مانزل بعد حوالى نص ساعة ... كل دا وأنا واقف ماسك زبى الصغير وبدعكة لحد مانزلت لبنى فى هدومى..طفو النور.. ودخلو ينامو وأنا كنت هتجنن وزبى واقف مش عارف أعمل أيه... بسيط لقيت أختى الصغيرة جنبى رحت حاطط أيدى عليها لقيتها نايمة بدأت العب فى صدرها اللى مش موجود أصلا وأحط أيدي بين رجليها ورفعت هدومها ونزلت كلوتها وشفت كسها لأول مرة وطيزها.. وقعدت أدخل صابعى فى طيزها لحد ماحسيت أنها هتصحى قمت شايل صبعى من طيزها ورحت أنام
ومرت أيام وسنين وكل يوم أشوفها بتتناك كل يوم مرتين أو3 مرات
لحد ما بقى عندى حوالى 16 سنة ..سافرت أمى إعارة للسعودية وأخدتنى أنا وجوزها وبنتها اللى بدأت تكبر ويطلع ليها بزاز
وكان السكن صغير جدا عبارة عن حجرتين للنوم جنب بعض وقدامهم حوش صغير وحمام ومطبخ
وكل الأبواب كانت مكسرة وكلها أخرام واسعة
بردو بدأت اتفرج عليهم كل يوم وهم بينيكوا لحد فى مرة كانوا بينيكوا بعد الفجر وواقف ببص عليهم وماسك زبى كالعادة وبنزل لبنى ببص جنبى لقيت أختى واقفة ومذهولة من المنظر... خفت وجريت دخلت على سريرى وهى بصتلى وقامت مكملة ودخلت الحمام
5 دقايق ورجعت.. بصت عليا على السرير وبدل ماتدخل تنام خرجت تانى
خفت وحبيت أعرف هى بتعمل ايه... طلعت أبص عليها لقيتها واقفة فى مكانى وبتبص على أبوها وأمها وهم بينيكوا وقفت جنبها وبصيت ليها من غير ما أتكلم ورحت أتفرج من خرم الباب وهى جنبى وفضلنا نتفرج لحد ماخلصو نيك
جرينا بسرعه على سرايرنا وعملنا اننا نايمين
جت أمى الساعة 6 تصحينا علشان نروح المدارس
فقلتلها انى تعبان ومش هروح النهاردة
وأختى قالتلها أنا هخلينى مع أخويا أخد بالى منة
وخرجت أمى وراحت المدرسة اللى كانت بتروحها فى سيارة واحد سعودى بيوصلها هى وواحدة زميلة لها لمدرسة على بعد 50كم من بيتنا
وجوزها كان بيشتغل فى سوبر ماركت بيطلع الصبح ومايرجعش غير 10 باليل
قعدت قصاد أختى على السرير وأنا ساكت وهى ساكتة بتبصلى ... وفجأة قالتلى ... أيه اللى كنت بتعملة دا؟؟؟ قلتلها زى ما شفتى بالضبط ؟؟ وسكت شوية.....فجأة قالتلى... أنت بتشوفهم كدا من زمان؟
قلتلها أيوة من زمان قوى... قالتلى أنا أول مرة أشوفهم بيعملو كدا بس كان باين عليهم مبسوطين قوى... قلتلها أكيد الراجل لما بينزل لبنة بيتبسط... قالتلى لبنة.. مش فاتهمة.. قلتلها لما الواحد بينيك واحدة بينزل فى كسها اللبن... قالتلى بينزلة منين... قلتلها منزبة.... سكتت شوية وقالتلى ممكن أشوف زبك؟؟؟أنا خفت من الطلب؟لكن أتشجعت وبدون مقدمات طلعت زبى.... كان نايم قوى... بصتلى وقالتلى هو دا الزب أمال ماما كانت بتعيط ليه... قلتلها علشان زب أبوكى قد زبى 10 مرات
قالتى ياااااااااااااااااة هو كبير كدا
قلتلها طبعا وأنا زبى لو شاف سكس دلوقتى هيكبر
قالتلى أنا نفسى أشوفه وهو كبير
قلتلها لازم أتفرج على أمك وهى عريانة علشان زبى يقف.... قالتلى يا خسارة كان نفسى أشوفة وألمسة وهو واقف ... قلتلها عندى فكرة ... قالتلى أية هى ... قلتلها تعالى نقلع هدومنا وننام جنب بعض.... سكتت شوية وقالتلى بس تكون مؤدب قلتها حاضر
وقلعت كل هدومى ونمت على السرير وهى بدأت تقلع قدامى حتة حتة لحد مابقيت عريانة تماما
وقبل ماتوصل على السرير بتبص عليا لقيت زبى واقف زى الحجر
قالتلى ايه دا مش دا كان صغير دلوقتى
قلتلها أول ماشاف جسمك الجميل وقف
ضحكت وقربت منى ونامت جنبى
وفجأة لقيت أيدها مسكت زبى بقوة جامدة
وقالتلى فجأة
زبك حلو قوى
أحلى من الصور اللى البنات السعوديات بيجيبوها المدرسة وبنتفرج عليها فى وقت الفسحة
قلتلها انتى ليكى صاحبات بيتفرجوا على صور سكس قالتلى أيوة وفى الفسحة بنفضل نرقص ونضرب بعض على أطيازنا ونمسك بزاز بعض
قلتلها دا أنتو فصل شراميط بقى
ضخكت وقالتلى لأ دا هزار بس ما فيش شراميط غير بنتين سعوديات معايا فى الصف هم أكبر من كل بنات الصف وهم مسكوهامرة فى الحمام وقلعوها الكلوت والسنتيانة ولعبوا فى بزازها وطيزها
أستغربت من كلام أختى وقلتلها دا بيحصل من زمان
قالتلى من تانى أسبوع وصلنا السعودية وأنا اتعرفت على البنتين دول فى المدرسة وبنعمل كدا مع بعض كتير
قلتلها أنتوا بتدخلو حاجة بين رجليكو ول لعب بس قالتلى أنا بيلعبولى فى بزازى جامد جدا ويقولولى نفسهم يعرفونى على شباب يتمتعوا بالبزاز دى بس أنا مابرضاش
قلتلها ليه مارضيتيش قالتلى خايفة يدخوا زبهم فى كسى وماعدتش أبقى بنت
قلتلها أمال صحباتك بيعملو أية تانى معاكى
قالتلى هو أغلب الوقت بيلعبوا فى بزازى
بس بقالهم أسبوعين بيحاولوا يدخلو صوابعهم فى طيزى
بس صوابعهم تخينة قوى بتخلينى أعيط وما بقدرش أكل لعب معاهم
قلتلها أيه رأيك أعمل معاكى زيهم
قالتلى موافقه بس بالراحة عليا
قلتلها حاضر وقمت قايم قاعد على بطنها وبصيت لبزازها
ياااااااااااااااة أول مرة اشوف البزاز من القرب دا وكمان بزاز أختى رغم سنها الصغير بس كبيرة كبير قوى على سنها
بدأت العب فى بزازها وأمصهم وهى بدأت تمسك زبي وتعصرة جامد قوى لدرجة أنة وجعنى
وهجت جامد وهى هاجت
قلتلها أنا عاوز أنزل لبنى
قالتلى أزاى؟
قلتلها نامى على بطنك وأنا هحط زبى بين فلقتين طيزك وهدعك لحد ما أنزل
قالتلى بس أوعى يدخل فى كسى
قلتلها حاضر
ونامت على وشها
ودخلت زبى بين الفلقتين المدورتين الجمال وبدأت أحك فى فتحة طيزها
بصيت جامد لطيزها لقيتها حمرا جدا وصغيرة جدا جدا
أتجننت وقلتلها
أنا عاوز أدخل زبى فى طيزك؟
قالتلى لألألألأ ماينفعش
قلتلها انتى أختى ولوماريحتينيش هرتاح مع مين ... قالتلى لألألأ لأما برة لأما بلاش خالص
قلتلها خلاص هنزل برة
وفضلت أدعك فيها لحد مانزلت على طيزها 5 مرات ورا بعض
لحد ماعدتش قادر أتحرك
نمت جنبها
بصتلى لقيتنى زعلان
قالتلى انت زعلام لية ما انت بقالك ساعة هارسنى تحت وغرقت هدومى من لبنك
قلتلها أنا زعلان علشان كان نفسى أدخل زبى فى طيزك وأنتى مارضيتيش
قالتلى ماتزعلش هعوضهالك
قلتلها أزاى يعنى؟
قالتلى هخليك تكلم صحبتى اللىبتفرشنى فى المدرسة وأخليى واحدة منهم تجيلك وتنيكها فى كسها وفى طيزها
قلتلها بجد
قالتلى أيوة
أتبسط جدا
وعدا أسبوع
وكل يوم نتفرج بالليل على أمى وزوجها وهم بينيكوا وبعد كدا ندخل ننام وألعب فى بزازها شوية وننام
وبعد أسبوعين قالتلى أنا عاوزاك تجيلى المدرسة تاخدنى النهاردة علشان أعرفك على صحباتى اللى كلمتك عليهم
أتبسط جدا ورحت فى معاد خروجها ووقفت قدام باب المدرسة لقيت أختى خارجة ومعاها بنتين تخان قوى عنا
واحدة سمراء جدا والتانية بيضاء جدا
طبعا عرفت دا من لون أيديهم من ورا النقاب....
المهم وقفت فى جنب أنا وأختى والبنتين
وعرفتنى عليهم
وفجأة أختى قالت ليهم ....هبه أيه رأيكم فى أخويا... هتخلوة ينيك ....
ردت السمرة وقالت ... أنتى عارفة ردى كويس ... لو عاوز ينيكنى يخلى صحابى ينيكوكى
وأنتى اللى مش موافقة
وأنا مش هوافق غير لما تخلى أختك تيجى معانا وتتناك فى نفس الوقت من واحد صاحبى هيموت وينيك طيزها
أنا زهلت
بس كنت مجنون وعاوز أنيك
قلتلها أختى بنت
زماهيش مفتوحة هينيكها أزاى؟
قالتلى صاحبى مابيحبش غير نيك الطيز عاوز ينيكها أول مرة فى طيزها عاوز يفتح طيزه؟؟؟؟
قلتلها أستنى
وأخدت أختى على جنب وقعدت أقنع فيها أنى هكون معاها ومش هخلية ينيكها فى كسها
رفضت فى ا؟لأول وبعد كدا وافقت
رجعت بسرعه وأنا مبسوط لصاحبتها السمرا وقلتلها خلاص أختى موافقة بس أمتى نقدر نعمل كدا؟
قالتلى دلوقتى لو أنت عاوز
قلتلها أزاى وفين؟
قالتلى ماتشلش هم صاحبى واقف بسيارتة وهنخرج نروح البر وهناك نتنايك لحد مانشبع
عدينا الشارع ورحنا ناحية السيارة
ببص لقيت شاب فى ال22 من عمرة أسود ودميم الوجة وجسمة رياضى وكلة عضلات
خفت وكنت هرجع بس لما بصيت على بزاز صاحبت أختى السمرا أتجننت
قلتلها أركبى
ركبت هى والبنتين السعوديين ورا وركبت أنا جنب السعودى
وبدون ولا كلمة مشى بالسبارة وفضلن ماشيين فى الصحرا حوالىنص ساعة لحد مالقينا بيت من الصاج
وقف السيارة ونزل وقال وصلنا
نزلنا كلنا ودخلنا البيت الصاج لنا البيت الصاج أنا وأختى مع صحباتها الأتنين وصاحبهم الأسود الدميم
كان البيت بسيط تماما جلسة عربى وشيشة فى النص وبس
دخلت البنتين بسرعه ورموا جسمهم على الجلسة العربى وقلعوا عبايتهم
ودخل العبد الأسود وقعد وطلع سيجارة
بدأت البنتين تقلع هدومهم لحد مابقوا يقمصان نوم تجنن
وأنا وأختى واقفين قدام الباب
وبدأ العبد الأسود يدخن سيجارتة وقال لأختى
أنتى هتفضلى واقفة كدا تعالى هنا
بصتلى أختى بخوف
قلتلها روحى أنتى خايفة ليه
ومشيت ناحيتة وأنا مشيت ناحية البنات
مديت أيدي على بز البنت البيضا لكنها شالت أيدى عنها وقالتلى بعينك
لسة بدرى عليك
خليك مع مريم
رحت للسودا وكانت تقريبا شبة عريانة تماما وبدأت أبوس فى جسمها وأقفش فى بزازها وطلعت ليها زبى وطلبت منها تمصة
ضحكت لما شافت زبى
وقالتلى تعالى
وفجأة لقيت زبى كلة جوة بقها
حسيت بأحساس غريب
وفجأة أفتكرت أختى
بصيت عليها لقيتها موطية وبتمص زب العبد الأسود
ماكنتش شايف زبة لكن فجأة لقيته شالها وقلبها على بطنها
وهنا شفت زبة
حاجة مهووووولة
كبير أكتر من 20 سم
وفجأة لقيتة دخلة بكل عنف فى طيزها الصغيرة
صرخت أختى وحاولت تتحرك من تحتة لكنة كان مثبتها جامد وفضل ينيك فيها حوالى ساعه كاملة لحدمادخل نص زبة تقريبا فى طيزها
ونزل لبنة فى طيزها بعد حوالى ساعة
المهم أنا لما شفته مثبت أختى وبينيكها هجت على مريم وقلبتها ونكتها من كسها
كان واسع جدا لدرجة انى ما اتبسطش
قلتلها انيكك فى طيزك قالتلى أوكى
دخلت زبى فى طيزها بردو لقيتها واسعة فضلت أنيكها فى طيزها لحد مانزلت 3 مرات
وقمت أخدت أختى وقلتلهم يالة نروح علشان أتأخرنا فقمنا كلنا وركبنا السيارة ووصلنا لقرب البيت وروحنا
كانت أمى لسة مارجعتش من المدرسة
دخلنا بسرعة وأستحمينا وأختى غسلت كلوتها المليان دم
وقعدنا ننتظر أمى
جت فى معادها بس كانت تعبانة قوى فدخلت على حجرتها ونامت
المهم باليل رجع جوزها وأتعشينا ودخلنا ننام
وبعد ما قفلنا الباب ب5 دقايق قمت أبص عليهم أشوفهم هينيكو ولا لأ
وبصيت من فتحة الباب لقيتهم قاعدين على السرير بيلعبوا وماسكة زبة وبتقولة بلاش تنيكنى النهاردة أنا تعبانة؟
قلها لية؟
قالتلو كسى بيوجعنى جدا
قالها غريبة ما انتى بتتناكى كل يوم مرتين و3 ومابتقوليش كسى بيوجعنى
بلاش دلع تعالى بقا
قالتة بجد مش قادرة
حلف عليها لازم ينيكها وقام وقلعها الكلوت غصب عنها وفتح رجليها علشان يدخل زبة
لقيتة بيبص لكسها باستغراب وقالها .... أيه دا... كسك متعور من أيه؟
سكتت
ضربها بالقلم على وشها وقالها اتكلمى
عيطت وقالتلة أبو محمد السعودى اللى بيوصلنى المدرسة ناكنى النهاردة وأحناراجعين فى الطريق
قالها أزاى دا حصل
مش معاكى المدرسة التانية
قالتلوا لأ
كانت مريضة ومارحتش اليوم
ولقيتة وأحنا راجعين دخل بالسيارة للصحرا ووناكنى بكل عنف فى كسى وفى طيزى لحد مافتقنى
جالها أزاى أنا زبى كبير وأنتى واسعه فتقك أزاى... عيطت وقالتلة زبه كبير جدا وأتخن من ضعف حجم زبك
لما دخلة فيا حسيت انى اتشقيت نصين وجبت دم كأنى بنت بنوت
قالها أنا هقوم وهبلغ الشرطة
قالتلة لأ بلاش فضايح
دا صورنى بكاميرة فيديو وهو بينيكنى وهددنى لو أنى ماعملتش كل اللى هو عاوزة هيدى الشريط لأصحابة
سكتم شويه وقالها أحنا لازم نمشى من السعودية
وبالفعل خلال أسبوعين رجعنا مصر
وأستمرت النياكة وفضلت اتفرج على أمى وهى بتتناك من جوزها أو بتستحمى
وكمان فضلت أنيك أختى فى طيزها لما بيبقم خارجين
وهنا مات جدى أبو أمى
وفضلت جدتى لواحدها
طلبت من أمى أنى أروح أسكن معاها فى البيت
بيت فلاحى 5 عرف وبيبان من 50 سنة ما اتغيرتش
رحت عند جدتى وأنا متضايق ماعدتش هسمع ولا هشوف أمى وهى بتتناك
ولا هنيك أختى
المهم كنت هتجنن فبقيت ابص على جدتى وهى فى الحمام بتتبول أو بتستحمى
طبعا كانت عجوز جدا
ماكنتش بتثير زبى
وكمان كان عندها شغالة فلاحة أسمها أم عبير
وكانت ست كبيرة بس أصغر من جدتى بكتير
وكانت تقريبا مقيمة 24 ساعه عندنا يادوب تروح بيتها بالليل لجوزها ينيكها وتيجى من الفجر تستحمى عندنا وتغسل الهدوم
وبردو كنت بتفرج عليها وأضرب عشرات وأنزل لبنى
وكانت بنتها الصغيرة منال بتيجى تقعد معانا
وكانت مخطوبة وعلى وش جواز
وفى ليلة كانت بيتا عند جدتى ومسكتها دعك فى بزازها وبوس وحاولت أحط زبى في طيزها بس مارضيتش أبدا
المهم
كان ليا خالة فى السعودية وليها 4 بنات أكبرهم نجحت فى الثانوية ودخلت كلية الطب
وعلشان خالتى كانت فى السعودية كانت البنت دى بتيجى كل أسبوع عند جدتى خميس وجمعه
ومافوتش الفرصة
بقيت أتفرج عليها وهى بتستحمى وهى فى الحمام بتتبول وهى نايمة وفى كل مكان
كان جسمها جميل رائع وكانت شكل الفنانة شريهان كنت هموت وأنيكها بس ماكنتش عارف أزاى
لحد مافى يوم كانت نايمة ولابسة قميص صغير جدا
لقيتها مستخبية ورا الباب وندهتلى وقالتى عاوزة منك خدمة
عاوزة فوط صحية من الصيدلية
رحت بسرعة وأشتريت الفوط الصحية بسرعه ورجعت وأديتهالها من ورا الباب
وفضلت أبص من خرم الباب
كانت الحجرة ضلمة
فتحت هى النور
وقامتووقفت قدام الباب بالضبط
وفتحت ترباس الباب
استغربت وكنت همشى بسرعه لكن لقيتها رجعت ناحية السرير وقلعت كل هدومها
حتى الكلوت
وجابت فوطة صحية وقعدت تمشيعا بين شفرات كسها
وكانت تبص على الباب
حسيت انها عارفة انى براقبها
مديت أيدى وزقيت الباب
عمل صوت صرير على وهو بيتفتح شوية
لكن هى فضلت تلعب فى كسها وتبص للباب
هنا فتحت الباب كلة
ووقفت قدامها وأنا مطلع زبى
ماكلمتنيش
لكن لقيتها طلعت عللا السرير ونامت على بطنها وحطتت مخدة تحت بطنها
وغمضت عينيها
هنا قمت داخل وراكب على طيزها وبدأت أدخل زبى فى طيزها الصغيرة جدا
كانت أحلى نيكة
أتألمت كتيرلكن قدرت أدخل زبى كلة فى طيزها
ومن هنا بدأت كل أسبوع أستناها بفارغ الصبر علشان أنيكها
وفضلت على الحال دا سنة ونصف
لحد ماأختها التانية رجعت من السعودية لما دخلت كلية الحقوق
ماعدناش بنعرف ننيك علشان أختها
وبعد سنة كمان جت أختهم التالتة ودخلت هندسة
وكانت مشكلة عندى أن ال2 الكبار مخطوبين وخطابهم بييجوا كل خميس وجمعه يقضوها معاهم ورجعت أتحرمت من نيك بنت خالتى الكبيرة
وأتجوزت هى وأختها التانية فى ليلة واحدة
وفضلت فى البيت مع جدتى تانى لواحدى
ولما خالتى سافرت بعد الفرح بأسبوع رجعت بنتها التالتة دعاء لبيت جدتى
رد مع اقتباس
Sponsored Links
  #2  
قديم 11-02-2012, 07:02 PM
الصورة الرمزية مفلح مقبل
مفلح مقبل مفلح مقبل غير متواجد حالياً
Member
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 57
افتراضي

منوين اي دولة اي مدينة ممكن نتعرف على امك لوهي متينة دبة مربربة مليانة وكسها كبير وارم وصدرها كبير ومكوتها
رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



Coin Dozer Cheats

الساعة الآن 03:59 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
سكس عربي افلام سكس عربي ءىءء صور سكس عربي قصص محارم sex 3شف3خف 3شف3خفزؤخة
xnxx nxnn xxnx xnnx Arabic Porno Hard Sex

قم بالتبليغ عن أي مشاركة تحتوي على صور سكس اطفال او على اي إساءة على هذا الإيميل {milta1980 at gmail.com}

We are not monitoring everything , if you see any bad or illegal posts , please report it A.S.A.P to this email:  {milta1980 at gmail.com}

سكس عربى منتديات زعرور منتديات سحلوب منتديات كسكوس منتديات كسكوس الانجليزية
سكس | افلام | sex xxnx | شراميط | سكس عربى | سكس محارم | افلام محارم | افلام ورعان | قصص سكس | صور | طيز | صور سكس | سكس عربي | افلام سكس | اغاني | قحاب | سكس خليجي | منايك | سحاق سحاقيات | XNNX XNX