سكس عربي

سكس عربي افلام سكس عربى صور سكس عربي قصص محارم

افلام سكس مشاهدة مباشرة | منتدى سكس عربى
تشات عطعوط الصوتي مع كاميرا
قحاب سكس


العودة   منتديات عطعوط: xnxx سكس عربى افلام سكس قصص سكس صور سكس جنس عرب محارم 89 sex > كلام سكس > تعارف شواذ

تعارف شواذ تعارف منايك تعارف سكس شواذ تعارف سوالب تعارف سحاق سحاقيات شيميلات - ممنوع وضع ارقام التليفونات او العناوين والتعارف فقط عن طريق الايميل والمخالف سيتم شطب عضويته ومشاركاته بالكامل


إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 04-21-2011, 04:59 AM
سالب بورسعيد سالب بورسعيد غير متواجد حالياً
Junior Member
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 2
افتراضي على البحر

هاى انا اسمى السيد من بورسعيد 18 سنه دى اول قصه حصلت معايا انا كنت اشوف افلام على النت بين رجلين كنت بحب اتفرج عليها
كنت سعات اكلم حد على النت وشوف جسمه ببقى فرحان لاكن ما كنت اعرف ان دى ممكن تبقى حقيقه
انا متعود ان كل اسبوع بروح على البحر اتمشى حولى سعتان او ثلاث
فى مره من المرات دى بدات القصه بان راجل حوالى 50 سنه وشكله محترم وشيك بص عليا وانا ماشى ولما قربت منه سالنى الساعه كام ؟
طلعت الموبيل وشفت الساعه و رديت عليه
قالى شكرا وقال لى ممكن سوال ؟
قلتله ممكن؟
قالى الموبيل ده نوعه ايه وبكام فلوس؟
رديت عليه فقالى ممكن تورينى مميزاته ؟
قلتله اوك ماشى فاعدت قريب منه شويه وبقيت اوريله المميزات وفجاه بايده على رجلى فانا اتفاجئت فقالى عادى عادى
سكت قالى ممكن خدمه؟
قلتله ممكن ؟
قال لى انا عجبنى الموبيل ده ممكن ابقى اخد رقمك عشان فى يوم تنزل معايا تجبلى نفس الموبيل؟
قلتله عادى اوك فى اى وقت بس انا مش بكون فاضى الا وحددنا يوم قالى اوك ماشى
فقالى ممكن تجى معايا انا نسيت الموبيل فى البيت ممكن تجى معايا اخد رقمك
قلتله منا ممكن ارن عليك ولما تروح هتلاقى الرقم سجله جيت ارن كان الموبي غير متاح قالى بعد ازنك ثوانى وهنرجع
وافقت امهم كان معه سياره اخدنى ورحنا لبيت عنده وقالى اتفضل دخلت وبعدين هو دخل الغرفه قالى ثوانى اجيب الموبيل
قلتله اوك دخل جاب موبيل وقالى ممكن تحط الموبيل فى الشاحن جمبك وتفتحه قلتله اوك
وفجاه لقيته خارج من الغرفه بدى وبوكسر فانا بصيت للارض ومركزتش معاه قالى معلش اصل انا عايش لوحدى فبحب عد براحتى فضحكت
فقالى ثوانى بس ادخل اخد شور وعمل ليا كوب عصير قلتله انا لازم امشى قالى ثوانى بس
قلتله اوك دخل وبعد دقيقتين لقيته بينده عليا فرديت عليه طلب منى الفوطه من غرفته
فدخلت الغرفه وبجبها وفجاه لقيته ورايا ومش لابس حاجه انا اتفاجئت جدا فقاى ممكن تنشف جسمى من المياه قلتله اوك فبنشف جسمه لحد وسطه لقيته بيقولى كمل
فبكمل والفوطه بقت على زبه
زبه كان صغير شويه فجاه بزبى انتصب فلقيته حضنى جامد وقالى انا حبيتك وباسنى من فمى جامد وفجاه من غير وعى
انى بقلع ملابسى وبقيت عريان زيه فاعد يبوس جسمى من اول شفايفى لحد ظيزى وزبى ورجلى
وقالى ممكن ننام على السرير ونمنا على السرير فقالى ممكن تمصلى زبى وبدات امص وكنت مبسوط اوى
قالى نام على بطنك نمت وهو نام عليا وحسيت بزبه بين طيزى وبدا يدخل وانا كنت بتالم شويه لان زبه صغير وفجاه بزبه جوه طيزى والوجع راح واعد يطلع ويدخل بسرعه
وانا كنت مبسوط لحد ما حسيته هينزل فحاولت انى اقوم لقيته مسكنى ونزل جوه طيزى استريحت انا حسيت بشهوه غريبه
فقالى سيد ممكن طلب قلتله اوك قالى عاوزك تدخل زبك جوه انت كمان وتنزل جوه قلتله اوك
فنام على بطنه وانا نمت عليه وبدات ادخل وهو يتالم لحد ما دخل وبدات اطلع وانزل ويبوس فيا لحد ما نزلت جوه طيزه لقيته بصلى واخدنى فى حضنه جامد
بجد حسيت انه طيب اوى وبعدين دخلنا اخدنا شور مع بعض فى البانيو كان هو اعد وانا اعد على رجله فى البانيو ونايم على صدره حوالى نص ساعه
وبعدين خرجت لبست واديته رقمى ومشيت بس دى الحكايه

الى عاوز يكلمنى على الميل ممكن يكتب اميله لو مش عاوز يكتبه عشان محدش يضيفه ممكن يبعتلى رساله بيه وانا هضيفه
انا مواعيدى على النت بتكون صعبه يعنى من 3 الفجر حتى 9 الصبح
على فكره انا عندى كاميرا اتمنى الى يضفنى يكون عنده كاميرا
شكرا
رد مع اقتباس
Sponsored Links
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



Coin Dozer Cheats

الساعة الآن 05:36 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
عطعوط سكس عربي افلام سكس عربي ءىءء صور سكس عربي قصص محارم sex 3شف3خف 3شف3خفزؤخة
xnxx nxnn xxnx xnnx Arabic Porno Hard Sex

قم بالتبليغ عن أي مشاركة تحتوي على صور سكس اطفال او على اي إساءة على هذا الإيميل {milta1980 at gmail.com}

We are not monitoring everything , if you see any bad or illegal posts , please report it A.S.A.P to this email:  {milta1980 at gmail.com}

سكس عربى منتديات زعرور منتديات سحلوب منتديات كسكوس منتديات كسكوس الانجليزية
سكس | افلام | sex xxnx | شراميط | سكس عربى | سكس محارم | افلام محارم | افلام ورعان | قصص سكس | صور | طيز | صور سكس | سكس عربي | افلام سكس | اغاني | قحاب | سكس خليجي | منايك | سحاق سحاقيات | XNNX XNX